Recomandari
Utilizarea optima a aplicatiei e-Doc
Ce este bine să știți
Configurarea e foarte simpla, practic puteți importa profilul fiecărui client din Saga (exportați listele de clienti, furnizori, articol, tip articol, gestiuni din Saga in format xlsx si le arhivați intr-un zip) si apoi doar importați documentele pe acel profil.
Utilizatorul nu trebuie sa construiască șabloane sau sa înțeleagă structura documentelor.
Documentele le puteți adaugă intr-un zip pentru a fi procesate in mod automat.
Suportam formate pdf, png, jpg, xml, csv,txt.
Suportam documente in format electronic sau scanate.
La documentele scanate recomandam folosirea imprimantelor profesionale cu scanner si la o rezoluție de minim 295 DPI pentru a minimiza riscul de erori. De asemenea, recomandam foarte mult ca formatul fișierelor scanate sa fie png / tiff la minim 295 DPI rezolutie. Daca sunt mai multe pagini, scanerul in mod normal genereaza cate un fisier png / tiff pentru fiecare pagina. Astfel ca va trebui sa le arhivați in format .zip si importati arhiva.
Rata de succes la facturile in format electronic se apropie de 100% la cele scanate poate sa ajunga la 90-95% totul depinzând de calitatea scanării si a documentelor sursa.
Tipurile de documente suportate: facturi, devize, bonuri fiscale, avize, extrase de cont, extrase procesatori plati - format electronic sau scanat.
Contact
XSight Systems SRL
Calea Grivitei 206, bl. K, sc. E, et. 5, ap. 24, sector 1, Bucuresti, Romania